Belangrijke informatie rondom het coronavirus

Over jouw bestelling:

  • Je kunt nog steeds terecht in onze webshop en jouw bestelling wordt gewoon geleverd.

  • Wegens drukte kan je bestelling 3 tot 5 werkdagen vertraagd zijn.

  • Je ontvangt een track & trace code zodra jouw bestelling verstuurd is.

  • Helaas zijn sommige producten niet meer online beschikbaar. Deze producten kun je niet meer toevoegen aan je winkelmand.

 

Brief van onze directeur

"Meer dan ooit zien we uit de verkopen in onze 30 winkels en op www.hollandandbarrett.be dat wij een essentiële bijdrage leveren aan het welzijn van veel mensen en dat het deskundige advies van onze medewerkers daarbij van groot belang is."
Lees meer >>>

 

Veelgestelde vragen

Zijn de winkels nog gewoon open?

 

In navolging van de nieuwe maatregelen in de strijd tegen het coronavirus zijn al onze winkels in België tot nader order gesloten. Uiteraard blijft het wel mogelijk om aankopen te doen via onze online shop.

 

Versturen jullie nog pakketten?

 

Online producten bestellen en thuis laten bezorgen blijft gewoon mogelijk. Juist in deze tijd is het voor ons van extra groot belang dat Holland & Barrett een plek is waar iedereen terecht kan voor vitamines, mineralen en gezonde voeding. Houd er wel rekening mee dat we op dit moment te maken hebben met een veel grotere drukte dan normaal. Het kan daarom 3 tot 5 werkdagen duren voor je jouw bestelling in huis hebt.

 

Waar is mijn pakket?

 

Veel van onze klanten kiezen er momenteel voor om hun aankopen online doen. De enorme toename in online bestellingen zorgt ervoor dat het online winkelen bij ons misschien niet altijd gaat zoals we zouden willen en zoals je van ons gewend bent.

 

Het kan zijn dat je jouw bestelling 3 tot 5 werkdagen later ontvangt. Wij vragen hiervoor je begrip. Ondertussen doen wij er alles aan om eventuele vertragingen zoveel mogelijk te beperken en jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen.

 

Als iets niet op voorraad is in mijn bestelling; komt het dan nog wel en hoelang duurt dit?

 

Het kan zijn dat de door jou bestelde producten niet op voorraad zijn. Wij streven ernaar jouw bestelling alsnog zo spoedig als mogelijk te verzenden. Zodra dit gebeurt, ontvang je hiervan een verzendbevestiging met een Tracking Link.

 

Waarom geldt er voor sommige producten een maximaal aantal per klant?

 

Bepaalde producten raken momenteel veel sneller uitverkocht dan anders. Omdat veel van onze klanten momenteel behoefte hebben aan deze producten en we graag zoveel mogelijk klanten willen helpen, geldt voor deze producten tijdelijk een maximum aantal per klant.

 



Heb je het antwoord op je vraag nog niet gevonden?


Stel een vraag